1 Temmuz 2014 Salı

"4 KİTAP 4 KAZANAN!" ÇEKİLİŞİ KAZANANLARI!

25 Mayıs Pazar günü başlattığım "4 Kitap 4 Kazanan" hediye çekilişini dün sonlandırdım fakat çekiliş için ancak vakit bulabildim. Ek katılım haklarıyla birlikte 155 kişi vardı çekilişte. Sizi daha fazla bekletmeden hemen kazananları açıklayayım. Sırasıyla kazanan isimler şöyle:



Evet kazananlar sırasıyla "Umut Sukran", "Durubaby", "Kayra Aneko" ve "Lucy Hale" Sıra geldi kimin hangi kitabı kazandığını belirlemeye. Bunu eski usül yapacağım. Böyle çekiliş yapmak daha eğlenceli :) Önce isimleri ve kitapları ayrı kağıtlara yazdım sonra 1 isim 1 kitap olarak çekiliş yaptım:
Kazananları tebrik ediyor, katılan herkese de çok teşekkür ediyorum. 

Bir Rüya Gibi Hatırlıyorum SeniLucy Hale 
Beyoğlunun En Güzel Abisi - Durubaby
Aşk Yüzyılı Bitti - Umut Şükran
Teklifinizle İlgilenmiyorum - Kayra Aneko

Kitaplarını kazandılar. Şimdi kendilerine mail atıyorum ve iletişim bilgilerini bekliyorum. Herhangi bir kazananın 3 gün içinde dönüş yapmaması halinde o kitap için çekilişi tekrarlayacağım. Kısa bir süre sonra yeni bir çekilişte görüşmek üzere. Sevgiler...

2 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler