19 Aralık 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #34#

Yaklaşık 2 haftadır yazamıyorum bu yazı dizisini farkındayım. 2 hafta önce hastaydım o yüzden yazamadım, geçen hafta da çok meşguldüm vakit bulamadım. Gördüğünüz gibi gayet geçerli nedenlerim var :) Madem uzun bir ara verdim eğlenceli bir dönüş yapayım istedim. Bugünün sanatçısı fotoğrafçı Stephanie Jarstad. Stephanie Noel ruhunu farklı bir yerde yaşatmak istemiş, sakallarda :) Ve bunları da fotoğraflamış. Hatta Etsy dükkanında da satıyor :) 











Fotoğraflara bakarken ben inanılmaz eğlendim! Favorim de "Bir kar tanesi ol, kon sakalımın ucuna" diyen 8 numaralı arkadaş oldu :) Noel ruhu her yerde, yaşasın! :) Biraz olsun gülümsetebilseydim sizi haftasonunuz da öyle geçsin. Mutlu haftasonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler