29 Aralık 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *57*

Yılın nihayet, son Pazartesi gününden herkese merhabalar. Yeni yıl yeni umutlar demek. Yeni bir sayfa açmak için son 2 gün :) Geçtiğimiz haftadan bu yana neler yaptım, Instagram'da neler paylaştım, görelim :)
Bu sene gez gez bi hal olduk malum :) Eskileri andık, aşıklar şehri Paris'de sevgilimin ellerinden çıktı bu fotoğraf...
Bazı fotoğraflarımızı daha çok seviyorum...
Gittiğimiz yerlerde gezilmedik müze bırakmayız biz. Bu da Rodin Müzesinden...
Yağmuru seviyorum, Sanırım o da beni seviyor. Yoksa 1 haftalık Las vegas tatilimizde bütün hafta yağmur yağmazdı :)
Pazartesi gününe özel çözüm. Önce kahve sonra iş güç :) Geçtiğimiz hafta benim için böyleydi özetle. Bakalım gelecek hafta, yeni yılın ilk pazartesi nasıl olacak? Mutlu haftalar herkese. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler