10 Nisan 2015 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #35#

Uzun bir aradan sonra keyifli, musmutlu bir "Günün Sanatçısı" yazısı yazayım, ülke gündeminden bunalan yüzlerinize ufak bir gülümseye yayayım istedim. Bugün tek bir isimden bahsetmeyeceğim size. Simon Roy, Mark Starr, Megan Lorenz ve Vadim Trunov gibi fotoğraf sanatçılarının objektifine takılan fotoğraf sever hayvanları paylaşacağım sizinle. 












Benim favorim kesinlikle, profilden çekilmiş olan baykuş fotoğrafı oldu. O bakış o duruş o asalet beni benden aldı :)) Hayvanlar gerçekten çok sevimliler. Üstelilk belki de fotoğrafçının onları çekeceği fotoğraflardan daha iyi kareler yakalatmışlar. Mutlu anıları fotoğraflayabileceğiniz bir haftasonu olması dileğiyle. Mutlu haftasonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler