3 Ekim 2013 Perşembe

DERMOMARKET ALIŞVERİŞİM

Geçen hafta biraz fazla narin ve alerjik olan cildim için temizleyici krem ve tonik ararken rastladım Dermomarket'e. Daha önce hiç alışveriş yapmamış ve hatta duymamış olmama rağmen, ki duymamış olmam tamamen benim cahilliğimden sanırım :) denemek istedim ve 3 parça siparişte bulundum. Siparişim ben sipariş verdikten 1 gün sonra gönderilmesine rağmen bir türlü elime ulaşmadı, bu nedenle ancak 3 gün sonra elimde oldu. Nedenini merak ediyorsanız hemen söyleyeyim: yukarıda da belirttiğim gibi siparişimi verdikten bir gün sonra kargoya verilmiş ürünlerim fakat kargo için iş adresimi verdiğimden işyeri muhaberatında biraz unutulmuşlar. Bunun üzerine firmaya mail attığımda 1 saat içinde geri döndüler ve gerçekten çok ilgilendiler. Benden kaynaklanan bir sorun yüzünden bile bu kadar ilgili ve nazik olmaları gerçekten takdire değer. Aynı zamanda ürünlerin hiçbir zarar görmeyecek şekilde ambalajlanıp gönderilmesi de beni çok memnun etti. Buradan sorunumla ilgilendikleri ve özenli çalışmaları nedeniyle teşekkür ediyorum kendilerine. Sanıyorum bu nedenlerle uzun süreler alışveriş yapacağım :) Ne aldın diye sorarsanız...
Cildim gerçekten çok alerjik ve narin. Hal böyle olunca benim şahsen en güvendiğim markaların en başında olanlardan Vichy. Bu nedenle temizleme köpüğü ve tonik için Vichy'i tercih ettim. İlk olarak temizleyici, arındırıcı köpüren kremden bahsedeyim.
Öncelikle belirtmeliyim ki Vichy'e içerik anlamında da oldukça güveniyorum. Bu Purete Thermale arındırıcı köpük kremin içinde Paraben yok ve hipo-alerjenik. Tercih etmemin en önemli sebebi bu zaten :)Taze taze deneyimlerimden de bahsetmem gerekirse az önce ilk olarak denedim ve cildim de alerji belirtisi yok hala. Benim için bu gerçekten inanılmaz bir şey. Onun yanı sıra cildimde ciddi bir ferahlama yumuşaklık var. 
Bu da kuru ve hassas cilt kullanımlarına uygun nemlendirici tonik.Yatıştırıcı Vichy termal suyu da içeren tonik alkol içermiyor ve temizleyici kremi tamamlıyor. Yüzde vıcık vıcık olmaması, cilde tabaka gibi yapışmayıp emiliminin kolay olması beni mutlu etti.
Bu da son dakika almaya karar verdiğim Thermal göz rol-on. Aslında bizim sülalede ırsi gibi bir şey gözaltı torbaları, yani 5 yaşımdaki fotoğraflarımda bile gözaltı torbalarım böyle ama bir umut :) Bu ürün de paraben ve parfüm içermiyor. Ve belki de içlerinde gerçekten en memnun kaldığım. Öncelikle ürün gözaltı torbalarından başka gözaltı morluklarına ve kuruluktan kaynaklanan çizgilerin görünümünü de azaltıyor. Bunu bir haftadır kullanıyorum ve az önce içeriğini araştırırken farkettim ki 28 yaşımda kaz ayaklarım olmaya başladı diye düşünüp üzülen benim bütün sorunum cildimin kuruluğuymuş. Öünkü bu roll-onla birlikte göz çevremdeki kırışıklıklar gitmiş. Gerçekten hayret uyandıracak kadar etkili bu ürün. İyi ki son dakika eklemişim alışveriş sepetime :)
Dermomarket alışverişim de böyle... Bir sonraki yazı da görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Merhabalar.. Göz kreminin yüz için olanını kullanıyorum çok memnunum bunu ve temizleyicisini almayı düşünüyorum benim için açıklayıcı bir yazı oldu teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler