3 Ekim 2013 Perşembe

NEW YORK COLOR EXPERT LAST NAIL POLISH

Son yaptığım Watsons alışverişimde satın aldığım New york color expert siyah ojeden bahsedeceğim bugün size. En sevdiğim renklerden ama sürmeye de en korktuğum renklerden biri normalde siyah. Bu zamana kadar bilinen 2 markanın siyah ojelerini denedim. En çok yakındığım konu ojeyi nasıl sürersem süreyim tırnağımda dalgalı bir hal almasıydı. Bazen ikinci katı sürdüğümde bile dalgalı görünebiliyordu. Cahilliğime verin, daha önce NYC'nin siyah ojesine denememiştim ve bu kadar geç kaldığıma da oldukça pişmanım :) Öncelikle bahsettiğim gibi oje kesinlikle tırnakta dalgalı bir şekilde dağılmıyor. Ben daha yoğun olsun diye iki kat sürdüm fakat siz dilerseniz tek katta bile bırakabilirsiniz. Çünkü renk çok net ve kıvamı yoğun. Böylece bir kısmına sürülmüş bir kısmına sürülmemiş gibi durmuyor.
 
Siyah ojede en canımı sıkan, tercih etmeden önce bir kere daha düşünmeme neden olan başka bir unsur ise aseton şişesinin yarısını bile harcasanız,tırnak diplerinde kömür taşımışsınız izlenimi bırakan izler :) NYC bu konuda da oldukça başarılı. Tırnağınızdan çıkartırken diğer renk ojelerden farklı bir zahmet gerektirmiyor size. Tırnak diplerinizde çok zor çıkan siyah lekeler bırakmıyor ve yapış yapış bir kıvamı yok. 
NYC markalı ürünler şu anda sadece Watsons mağazalarında satılıyor. Ruj rimel gibi diğer ürünlerini henüz deneme fırsatım olmadı fakat denediğinizde de pişman olacağınızı sanmıyorum. Siyah oje tutkunlarınaysa ayrıca tavsiye ederim tabiki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler