10 Şubat 2014 Pazartesi

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *28*

Güzel bir haftasonundan sonra herkese mutlu haftalar… Bu haftasonuda hem dinlenmeli hem gezmeli ortaya karışık bir haftasonuydu benim için :) Cumartesi akşamı Lego filmini izlemeye gittik. Bugünün Instagram fotoğrafı da Lego filmine ait.
Legolara ait her şeyi sevdiğim gibi filmini de sevdim. Çok mutlu oldum izlerken. İzleyenleriniz var mı bilmiyorum, varsa beğendiniz mi yorumlarınızı bekliyorum.
Bu da size bonus olarak en sevdiğim Lego minifigürlerden :) Yakında sahip olduğum 50'den fazla lego minifigürü seri haline getireceğim. O zaman onları da daha detaylı görmüş olacaksınız. O zamana kadar instagram üzerinden paylaştığım lego fotoğraflarıma bakmak için buraya tıklayabilirsiniz. Hepinize yeniden mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler