25 Nisan 2014 Cuma

GÜNÜN SANATÇISI #18#

Bugünün sanatçısı çektiği muhteşem makro fotoğraflar ile bize, bir kısmımızın sevdiği bir kısmımızın nefret ettiği yada iğrendiği minik hayvanların günlük hayatlarını sergiliyor. Ukraynalı fotoğrafçı Vyacheslav Kosyrin'in salyangozların hayatına doğrulttuğu objektifinden çıkan fotoğraflardan bahsediyorum. Benim bu fotoğrafları gördükten sonra salyangozlara olan sempatim arttı. Hayatları ne kadar da renkli görünüyor...











Sanatçının renkleri ve ışığı kullanımına ayrıca hayran oldum. Dediğim gibi bir çok insanın iğrendiği bu minik canlıları bu kadar sevimli gösterebilmek de ayrı bir yetenek bence. Siz ne düşünüyorsunuz? Salyangozlar hakkındaki fikirlerinizde değiliklikler oldu mu? :)


3 yorum:

  1. merhaba sevgili adaşım,
    Blogunu bugün itibariyle takibe aldım. Günün sanatçısı fotoğraflarını ve yazılarını beğendim.
    yazmadandurmam.blogspot.com.tr
    bana da beklerim...
    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflardaki renkler ne kadar canlı...
    Ve harika kareler yakalamış.
    Bizim bir kaç saniye bakıp geçtiğimiz kareler için Allah bilir ne kadar uğraşmıştır sanatçı.
    İşini sevmek böyle bir şey olsa gerek;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli. Teşekkürler